Ankieta oceny satysfakcji interesanta Biuro Obsługi Interesantów PDF Drukuj artykuł

 

Ankieta oceny satysfakcji interesanta Biuro Obsługi Interesantów

W celu zapewnienia jak najlepszej jakości obsługi interesantów w Sądzie Okręgowym w Olsztynie zwracamy się do Państwa z prośbą o anonimowe udzielenie informacji na temat stopnia satysfakcji ze sposobu realizacji naszych zadań. Wyrażone w ankiecie opinie są dla nas bardzo cenne i posłużą wyłącznie ewentualnym zmianom organizacyjnym w celu stałego wzrostu jakości usług świadczonych przez Sąd.

1) Jak często korzysta Pan/Pani z obsługi świadczonej przez tutejszy Sąd ? *

2) W jakim zakresie korzystał/a Pani/Pan z usług Biura Obsługi Interesantów? *

3) Jaką grupę Interesantów Pani/Pan reprezentuje ? *

4) Który sposób kontaktu z Sądem jest dla Pani/a najdogodniejszy ? *

5) Jak ocenia Pani/Pan poziom obsługi w Biurze Obsługi Interesantów w następujących obszarach :

a) szybkość i sprawność obsługi *

b) uprzejmość i kultura osobista pracowników *

c) poziom wiedzy pracowników umożliwiający uzyskanie wyczerpującej odpowiedzi *

d) dostępność formularzy i druków *

e) czytelność wzorów druków i uzyskanie od pracownika Biura Obsługi Interesantów stosownych instrukcji do ich wypełnienia *

6) Jak ocenia Pan/Pani wygląd oraz czytelność oznakowania wnętrza budynku Sądu ? *

7) Jakie zmiany Pani/Pana zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości obsługi świadczonej przez Biuro Obsługi Interesantów ?

Zabezpieczenie anty spamowe *
Przepisz litery pisane czarną czcionką


 




Pokaż/ukryj stopkę artykułu.
 

Sąd Okręgowy w Olsztynie - numery kontaktowe:


Czy chcesz wypełnić ankietę satysfakcji klienta ?

Tak Nie